Minden Kedves Látogatót szeretettel köszöntünk az oldalunkon!



2008. 04. 14.

Kibújtak a fogak és lábra kaptak!










Nagyon szépen fejlődnek és nagyon cukik!

IRA már kissé türelmetlen, iszonyú szúrós és sok a foguk amiket nem szégyelnek a kajálásnál is bevetni! :-)) Mostmár morgott is az egyikre emiatt!
Mondjuk megértem, mert minket is jól megharapdálnak, próbálgatják a fogukat, meg a karmaikat!

Már háromszor vágtam karmot, mióta megszülettek, de iszonyú gyorsan nő az is!!!
Ja, képzeljétek, roppant jót mulattam, mert pénteken az egyiket bevittem az ágyra magamhoz, miközben tv-t néztem babusgatom, szokja a zajokat, a másik szoba más szagát és a kézben levést.
Az ágyon közben ott volt egy kis tál, túróval. a kicsi kb. 1 m-ről elkezdett szimatolni, aztán rányomult a tálra, hagytam neki, kiváncsi voltam mi lesz!
Rátalált, a fej bele és iszonyú hévvel elkezdte falni a túrót! Simán megette a felét, én meg közben csak néztem és röhögtem!Az egész feje túrós volt, a végén még bele is akart mászni a tálba!
Na a vége az lett, hogy felkevertem aludt tejjel a maradékot, hogy krémesebb legyen és vacsorára "bedobtam" a közösbe!
Úgy mentek rá, mint sok kis cápa a halra!
Na arról vannak fényképek is, de a tál nem is látszik, úgy körbe vették!
A vége az lett, hogy az egyész környezet és a kiskutyák is tiszta túrósak, aludttejesek lennek, IRA meg tisztára nyalta a tálat!
Mellesleg az elején Ő akarta rávetni magát, szerintem desszertnek gondolta, mert épp előtte végzett a vacsorával!!!

A héten meglesz az első féreghajtásuk is, ma meg ha minden jól megy végre sikerül leadni a törzskönyvhöz szükséges papírokat!
Iszonyú sok különféle igazolást, meg ilyen-olyan másolatokat kellett hozzá beszerezni!
Már kezdenek szaladgálni is, bár még elég koordinálatlanul, de lehet, hogy már a hétvégén érdemes lesz megnézni Őket!

Nincsenek megjegyzések: